ul. Piękna 24/26A, 00-549 Warszawa
+48 795 565 855
biuro@wolontariatpracowniczy.pl

Tag: kompetencje społeczne

Kompetencje w wartościowej praktyce

  W dynamicznie zmieniającym się świecie organizacje, które działają szybko mają znacznie większą szansę na sukces. W takim świecie znacznie bardziej liczy się intuicja, emocje – bo jak powiedział neurolog Donald Calne: myślenie prowadzi do wniosków, a emocje do działania. Sytuacje pomagania są najlepszym środowiskiem do zdobywania cennych kompetencji i doświadczeń. Szybkość, czy skuteczność są możliwe…
Read more

Edukacja

Szkolenia są przestrzenią do przełamywania stereotypów o wolontariacie, budowania wiarygodności i zaangażowania, do poszerzania perspektyw, ich weryfikacji, do budowania odpowiedzialnych planów społecznego zaangażowania jednostki, zespołu, organizacji. To, co jest dla nas przy tym szczególnie ważne, to: Świadome i zaangażowane wejście interesariuszy w program. Nie mniej ważni są nieprzypadkowi odbiorcy. Zależy nam na wkomponowaniu edukacji w…
Read more

Komunikacja

  Komunikacja jest najważniejsza. Zwłaszcza ta dwukierunkowa, która daje możliwości współtworzenia, nie tylko informowania. Ta, która jest wiarygodna, rzetelna, inspirująca, w dobrym towarzystwie i w określonym wspólnie celu. Oto kilka ważnych obszarów komunikacji, w których możemy się spotkać: Zaangażowanie naszych ekspertów w komunikację wewnętrzną o wolontariacie pracowniczy w przedsiębiorstwie. Oceny i informacje zwrotne podczas konkursów…
Read more

Życzliwość w pomaganiu

Życzliwość jest wymagająca, zwłaszcza w korporacjach. W NGO jest łatwiejsza, ale tu jest jej wiele odmian. Życzliwość jest niebezpieczna wszędzie tam, gdzie mierzy i waży się ludzką wartość pieniądzem. Tam ponoć lepiej jej unikać, bo jeśli dam życzliwy palec, to wezmą rękę, potem drugą.  A życzliwość to bycie ponad to, to życie w zgodzie. Życzliwość…
Read more