ul. Piękna 24/26A, 00-549 Warszawa
+48 795 565 855
biuro@wolontariatpracowniczy.pl

Tag: kreatywność

SYNKRETYZM, czyli energia przeciwieństw. Innowacje i trendy w wolontariacie pracowniczym

Konferencja „Synkretyzm, czyli energia przeciwieństw. Innowacje i trendy w wolontariacie pracowniczym” odbyła się 1 grudnia w Warszawie. Wydarzenie zgromadziło liczną publiczność zainteresowaną ideą wolontariatu pracowniczego zaprezentowaną przez pryzmat doświadczeń lokalnej społeczności i Stowarzyszenia Wolimierz.  Przedstawiciele i przedstawicielki firm, fundacji korporacyjnych, organizacji pozarządowych oraz sektora publicznego mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu, którego program merytoryczny był interesujący i bardzo różnorodny. Program 10:00 Rozpoczęcie –…
Read more

Korzyści z wolontariatu pracowniczego

Obszary korzyści, które są dostępne w wolontariacie pracowniczym realizowanym wg. standardów Instytutu Wolontariatu Pracowniczego: Korzyści dla pracodawcy Budowanie współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami Pozytywny wizerunek firmy wśród partnerów i klientów Umacnianie reputacji i zaufania wśród kontrahentów, pracowników i partnerów interesu Budowanie lojalność wobec pracodawcy Budowanie pozytywnych skojarzeń z marką przedsiębiorstwa Budowanie motywacji i zaangażowania pracowników Budowanie…
Read more

Wolontariat pracowniczy z sensem

  Z mojego praktycznego punktu widzenia w połączeniu z teoretycznym… Wolontariat pracowniczy lokowany jest w różnych obszarach działalności firmy. Znam wiele eksperymentów i ich skutki. Wiele zależy od założeń, celu. Z racji delikatności tematu, etyki, psychologii (motywacji) ważne, aby dominujące dotychczas cele PRowe stały się korzyścią dodatkową (nieuniknione:). Takie przesunięcie w założeniach strategicznych tego programu…
Read more

Sztuka dobrych gestów

  Przywykliśmy, że marketing to tylko rzeczy szybkie, duże, widoczne – kampanie reklamowe, akcje promocyjne, eventy.  Tymczasem marketing to przecież całokształt komunikacji firmy z otoczeniem. To codzienne „drobne gesty”, jak oddzwanianie, odpisywanie na maile czy uśmiech witający nas w drzwiach. To wszystko wpływa na nasz obraz w oczach klientów i kontrahentów. „Jak cię widzą, tak cię…
Read more