piątek , 15 Grudzień 2017
WITAJ!
Strona główna » Tag Archives: kreatywność

Tag Archives: kreatywność

SYNKRETYZM, czyli energia przeciwieństw. Innowacje i trendy w wolontariacie pracowniczym

wolimierz

Konferencja „Synkretyzm, czyli energia przeciwieństw. Innowacje i trendy w wolontariacie pracowniczym” odbyła się 1 grudnia w Warszawie. Wydarzenie zgromadziło liczną publiczność zainteresowaną ideą wolontariatu pracowniczego zaprezentowaną przez pryzmat doświadczeń lokalnej społeczności i Stowarzyszenia Wolimierz.  Przedstawiciele i przedstawicielki firm, fundacji korporacyjnych, organizacji pozarządowych oraz sektora publicznego mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu, którego program merytoryczny był interesujący i bardzo różnorodny. Program 10:00 Rozpoczęcie – Szymon Surmacz, Przemysław Oczyp 10:20 ... Czytaj więcej »

Korzyści z wolontariatu pracowniczego

kciuki_660-330

Obszary korzyści, które są dostępne w wolontariacie pracowniczym realizowanym wg. standardów Instytutu Wolontariatu Pracowniczego: Korzyści dla pracodawcy Budowanie współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami Pozytywny wizerunek firmy wśród partnerów i klientów Umacnianie reputacji i zaufania wśród kontrahentów, pracowników i partnerów interesu Budowanie lojalność wobec pracodawcy Budowanie pozytywnych skojarzeń z marką przedsiębiorstwa Budowanie motywacji i zaangażowania pracowników Budowanie kapitału społecznego w firmie Zaufane społeczności ... Czytaj więcej »

Wolontariat pracowniczy z sensem

I Love You

  Z mojego praktycznego punktu widzenia w połączeniu z teoretycznym… Wolontariat pracowniczy lokowany jest w różnych obszarach działalności firmy. Znam wiele eksperymentów i ich skutki. Wiele zależy od założeń, celu. Z racji delikatności tematu, etyki, psychologii (motywacji) ważne, aby dominujące dotychczas cele PRowe stały się korzyścią dodatkową (nieuniknione:). Takie przesunięcie w założeniach strategicznych tego programu to podstawowy czynnik sukcesu, patrząc ... Czytaj więcej »

Sztuka dobrych gestów

super HR

  Przywykliśmy, że marketing to tylko rzeczy szybkie, duże, widoczne – kampanie reklamowe, akcje promocyjne, eventy.  Tymczasem marketing to przecież całokształt komunikacji firmy z otoczeniem. To codzienne „drobne gesty”, jak oddzwanianie, odpisywanie na maile czy uśmiech witający nas w drzwiach. To wszystko wpływa na nasz obraz w oczach klientów i kontrahentów. „Jak cię widzą, tak cię piszą”, a widzą nas właśnie ... Czytaj więcej »

W świadomości potrzeb

piramida potrzeb

  Coraz więcej pracowników biznesu angażuje się w wolontariat pod parasolem swojego pracodawcy. Po woli zanika stereotyp, że pomaganie to naiwne, czy bezinteresowne niesienie pomocy, przede wszystkim cierpiącym, ciężko chorym. Ludzie coraz częściej w wolontariacie odpowiadają na swoje potrzeby i pragnienia, świadomie angażując się społecznie, podejmując dialog i współpracę zarówno ze sobą, jak i z beneficjentami pomocy. Zwłaszcza, że beneficjenci ci ... Czytaj więcej »