Warszawa, Polska
(+48) 519 599 319
biuro@wolontariatpracowniczy.pl

Tag: marka

Obszary naszego wpływu

To, na co mamy wpływ, do czego dążymy w sposób świadomy, zaangażowany, etyczny  i profesjonalny: C 2013 Fundacja Instytut Wolontariatu Pracowniczego   [divider]

mARKA wolontariusza

  Dezaktualizują się modele biznesowe. Tempo zmian jest coraz szybsze. Rynek coraz bardziej konkurencyjny, bezwzględny. A my zastanawiamy się jak żyć zdrowo, godnie i szczęśliwie. Jak uniknąć frustracji, wypalenia, zawału czy rozwodu, a do tego jeszcze realizując swoje pasje i marzenia. Pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i zatrzymać nowych, coraz bardziej wymagających pracowników z kompetencjami…
Read more

Dobroczynny efekt motyla

Czy efekt motyla może być zauważalny w organizacji biznesowej, czy również w organizacji pozarządowej? Czy nieumiejętnie zastosowana taktyka w zwłaszcza obszarze zarządzania ludźmi czy CSR może spowodować problemy marki na rynku? Edwarda Lorenz dokonał odkrycia, które w wielkim uproszczeniu mówi, że trzepot skrzydeł motyla w jednej części świata może wywołać burzę piaskową w drugiej jej części. Pozornie…
Read more