czwartek , 19 Październik 2017
WITAJ!
Strona główna » Tag Archives: marka

Tag Archives: marka

Obszary naszego wpływu

Obszary wpływu IWP_2013-3

To, na co mamy wpływ, do czego dążymy w sposób świadomy, zaangażowany, etyczny  i profesjonalny: C 2013 Fundacja Instytut Wolontariatu Pracowniczego   Czytaj więcej »

mARKA wolontariusza

marka wolontariusza

  Dezaktualizują się modele biznesowe. Tempo zmian jest coraz szybsze. Rynek coraz bardziej konkurencyjny, bezwzględny. A my zastanawiamy się jak żyć zdrowo, godnie i szczęśliwie. Jak uniknąć frustracji, wypalenia, zawału czy rozwodu, a do tego jeszcze realizując swoje pasje i marzenia. Pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i zatrzymać nowych, coraz bardziej wymagających pracowników z kompetencjami X i doświadczeniem Y. I jak ... Czytaj więcej »

Dobroczynny efekt motyla

motyl

Czy efekt motyla może być zauważalny w organizacji biznesowej, czy również w organizacji pozarządowej? Czy nieumiejętnie zastosowana taktyka w zwłaszcza obszarze zarządzania ludźmi czy CSR może spowodować problemy marki na rynku? Edwarda Lorenz dokonał odkrycia, które w wielkim uproszczeniu mówi, że trzepot skrzydeł motyla w jednej części świata może wywołać burzę piaskową w drugiej jej części. Pozornie nie tworzy to logicznego związku pomiędzy efektem ... Czytaj więcej »