środa , 23 Sierpień 2017
WITAJ!
Strona główna » Tag Archives: win-win

Tag Archives: win-win

W krainie uważności

uwazność_150

Kogo dziś stać na działanie z intencją dobra dla wszystkich? Dwie sprzeczności. Do tego naiwne, niemodne. Działanie – męskie i kobieca empatia. Czy można to połączyć w dzisiejszym świecie pełnym zakrętów i do tego autostrad prowadzących do większości wyznaczonych celów? Nasączeni jesteśmy przecież nieustającą troską o przyszłość, rozpamiętywaniem przeszłości. I tak stoimy, z nadzieją, że ktoś się zatrzyma i nas ... Czytaj więcej »

Czy wolontariat pracowniczy można wprowadzić w każdej firmie?

logo_Personel i zarządzanie

Wolontariat pracowniczy jest przestrzenią do rozwoju dla zdrowych organizacji i pracodawców odpowiedzialnych społecznie, dla których filarem wzrostu są zasoby i dobro wspólne. Nadal jeszcze traktowane jak ciało obce w gospodarce, ekonomii. Daleko im do powiązania wolontariatu z ocenami pracowniczymi czy sponsoringiem, z żywą reklamą czy marketingiem bezpośrednim, bo człowiek – pracownik jest tu podmiotem działań ważnych nie tylko dla firmy ... Czytaj więcej »

Dobry projekt wolontariacki

dobry projekt wolontariacki

Dobry projekt wolontariacki to zespół zaplanowanych działań mających na celu choćby najmniejszą poprawę sytuacji społecznej małej społeczności, oparty na założeniach teoretycznych i praktycznych oraz mikro diagnozie społecznej  jego pomysłodawców w porozumieniu z beneficjentem. To również, jeśli nie przede wszystkim zespół ludzi, którzy chcą wspólnie podjąć wyzwanie wywarcia pozytywnej zmiany, bez których zaangażowania, energii, wrażliwości i kompetencji, czy pasji nie było ... Czytaj więcej »

Wolontariat pracowniczy z sensem

I Love You

  Z mojego praktycznego punktu widzenia w połączeniu z teoretycznym… Wolontariat pracowniczy lokowany jest w różnych obszarach działalności firmy. Znam wiele eksperymentów i ich skutki. Wiele zależy od założeń, celu. Z racji delikatności tematu, etyki, psychologii (motywacji) ważne, aby dominujące dotychczas cele PRowe stały się korzyścią dodatkową (nieuniknione:). Takie przesunięcie w założeniach strategicznych tego programu to podstawowy czynnik sukcesu, patrząc ... Czytaj więcej »

W świadomości potrzeb

piramida potrzeb

  Coraz więcej pracowników biznesu angażuje się w wolontariat pod parasolem swojego pracodawcy. Po woli zanika stereotyp, że pomaganie to naiwne, czy bezinteresowne niesienie pomocy, przede wszystkim cierpiącym, ciężko chorym. Ludzie coraz częściej w wolontariacie odpowiadają na swoje potrzeby i pragnienia, świadomie angażując się społecznie, podejmując dialog i współpracę zarówno ze sobą, jak i z beneficjentami pomocy. Zwłaszcza, że beneficjenci ci ... Czytaj więcej »