środa , 23 Sierpień 2017
WITAJ!
Strona główna » Tag Archives: wizja

Tag Archives: wizja

Pomaganie to nie marketing, czyli jasna strona mocy

ziemia

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec właścicieli, środowiska lokalnego, przyrody, rynku oraz pracowników. To uwzględnianie potrzeb lokalnych społeczności szczególnie ważne w przypadku wolontariatu pracowniczego. Odpowiedzialność nie tylko zamknięta jest w działalności filantropijnej, charytatywnej, czy w zaangażowaniu społecznym, ale powinna być otwarta na współpracę i wymianę w trosce o nasze małe ojczyzny, których jesteśmy przecież częścią bez względu na ... Czytaj więcej »

W krainie uważności

uwazność_150

Kogo dziś stać na działanie z intencją dobra dla wszystkich? Dwie sprzeczności. Do tego naiwne, niemodne. Działanie – męskie i kobieca empatia. Czy można to połączyć w dzisiejszym świecie pełnym zakrętów i do tego autostrad prowadzących do większości wyznaczonych celów? Nasączeni jesteśmy przecież nieustającą troską o przyszłość, rozpamiętywaniem przeszłości. I tak stoimy, z nadzieją, że ktoś się zatrzyma i nas ... Czytaj więcej »

Czy wolontariat pracowniczy można wprowadzić w każdej firmie?

logo_Personel i zarządzanie

Wolontariat pracowniczy jest przestrzenią do rozwoju dla zdrowych organizacji i pracodawców odpowiedzialnych społecznie, dla których filarem wzrostu są zasoby i dobro wspólne. Nadal jeszcze traktowane jak ciało obce w gospodarce, ekonomii. Daleko im do powiązania wolontariatu z ocenami pracowniczymi czy sponsoringiem, z żywą reklamą czy marketingiem bezpośrednim, bo człowiek – pracownik jest tu podmiotem działań ważnych nie tylko dla firmy ... Czytaj więcej »

Obszary naszego wpływu

Obszary wpływu IWP_2013-3

To, na co mamy wpływ, do czego dążymy w sposób świadomy, zaangażowany, etyczny  i profesjonalny: C 2013 Fundacja Instytut Wolontariatu Pracowniczego   Czytaj więcej »

Wolontariat – dobra idea

samolotem

  Wolontariat pracowniczy to długofalowy program wewnętrzny odpowiedzialnego społecznie pracodawcy, który coraz częściej stanowi integralny i ważny element planu czy strategii CSR. Propaguje idee społecznego zaangażowania, w sposób etyczny i adekwatny do możliwości i potrzeb pracowników oraz beneficjentów. Umożliwia społeczne zaangażowanie swoim pracownikom i kompleksowo wspiera ich oraz ich bliskich w dobrowolnym i świadomym świadczeniu wolontariatu na rzecz i w ... Czytaj więcej »

Nasza strategia

kopa ludzie do klientów

  MISJA Pomagamy pomagać odpowiedzialnym społecznie pracodawcom dla wspólnego dobra. W zgodzie z założeniami zrównoważonego rozwoju, opartego na współodpowiedzialności za siebie i innych maksymalizujemy korzyści dla społeczeństwa poprzez kompleksowe świadczenie przedsiębiorcom, instytucjom oraz organizacjom pozarządowym najwyższej jakości specjalistycznych usług. Stwarzanie przestrzeni do partnerskiej międzysektorowej współpracy i społecznej aktywności stanowi istotny  czynnik rozwoju ludzi, zespołów, organizacji i społeczeństwa. Najważniejszym dla nas ... Czytaj więcej »

Wizja i misja wolontariatu

oko z wizją

  Wolontariat występuje w najróżniejszych formach w całej Europie, odzwierciedlając różnorodność podejść, kultur i tradycji w poszczególnych państwach, organizacjach. Jednak jego cechą wspólną jest to, że ludzie angażują się na rzecz innych, by pomagać potrzebującym, chronić środowisko, promować prawa człowieka. W ten sposób, jednocześnie całe społeczeństwo w tym organizacje biznesowe czy pozarządowe, ale i każdy wolontariusz odnoszą korzyści, a spójność ... Czytaj więcej »