Warszawa, Polska
(+48) 519 599 319
biuro@wolontariatpracowniczy.pl

Tag: wizja

Pomaganie to nie marketing, czyli jasna strona mocy

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec właścicieli, środowiska lokalnego, przyrody, rynku oraz pracowników. To uwzględnianie potrzeb lokalnych społeczności szczególnie ważne w przypadku wolontariatu pracowniczego. Odpowiedzialność nie tylko zamknięta jest w działalności filantropijnej, charytatywnej, czy w zaangażowaniu społecznym, ale powinna być otwarta na współpracę i wymianę w trosce o nasze małe ojczyzny, których jesteśmy…
Read more

W krainie uważności

Kogo dziś stać na działanie z intencją dobra dla wszystkich? Dwie sprzeczności. Do tego naiwne, niemodne. Działanie – męskie i kobieca empatia. Czy można to połączyć w dzisiejszym świecie pełnym zakrętów i do tego autostrad prowadzących do większości wyznaczonych celów? Nasączeni jesteśmy przecież nieustającą troską o przyszłość, rozpamiętywaniem przeszłości. I tak stoimy, z nadzieją, że…
Read more

Czy wolontariat pracowniczy można wprowadzić w każdej firmie?

Wolontariat pracowniczy jest przestrzenią do rozwoju dla zdrowych organizacji i pracodawców odpowiedzialnych społecznie, dla których filarem wzrostu są zasoby i dobro wspólne. Nadal jeszcze traktowane jak ciało obce w gospodarce, ekonomii. Daleko im do powiązania wolontariatu z ocenami pracowniczymi czy sponsoringiem, z żywą reklamą czy marketingiem bezpośrednim, bo człowiek – pracownik jest tu podmiotem działań…
Read more