piątek , 15 Grudzień 2017
WITAJ!
Strona główna » WARTO WIEDZIEĆ » Wolontariat pracowniczy – to tylko PR?

Wolontariat pracowniczy – to tylko PR?

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

GłosBiznesu-logo_jpg

Polecamy artykuł „Wolontariat pracowniczy – to tylko PR?”, który ukazał się we wrześniowym wydaniu „Głosu Biznesu” i zawiera wypowiedzi Izabeli Dyakowskiej, prezeski Instytutu Wolontariatu Pracowniczego, ekspertki wolontariatu pracowniczego & CSR w Polsce.

 

(…) „I co najważniejsze: ważne, aby pracownik miał poczucie, że program wolontariatu pracowniczego nie służy jedynie poprawie wizerunku przedsiębiorstwa. – Nie chodzi w nim o to, aby za wszelką cenę nosić na plecach logo firmy, ale aby identyfikować się z wartościami, które są dla nas ważne i je uwiarygadniać w działaniu. Nie ma lepszej wizytówki odpowiedzialnego pracodawcy – zapewnia Izabela Dyakowska, prezes Fundacji Instytut Wolontariatu Pracowniczego.”

„- Efektywny i satysfakcjonujący wolontariat pracowniczy to nie taki, o którym się dużo i głośno mówi, bo pracownicy firmy uczestniczyli w jednorazowym, medialnym przedsięwzięciu, ale to żywy organizm, pozytywna subkultura w firmie współtworzona długoterminowo, na bieżąco przez jej uczestników i otoczenie społeczne – dodaje.”

Źródło:  Głos Biznesu, #4  (24) 2013


Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Zostaw Odpowiedź

Twój adres nie będzie pokazany publicznie. Pola wymagane *

*