ul. Piękna 24/26A, 00-549 Warszawa
+48 795 565 855
biuro@wolontariatpracowniczy.pl

Wolontariat pracowniczy – to tylko PR?

Wolontariat pracowniczy – to tylko PR?

GłosBiznesu-logo_jpg

Polecamy artykuł „Wolontariat pracowniczy – to tylko PR?”, który ukazał się we wrześniowym wydaniu „Głosu Biznesu” i zawiera wypowiedzi Izabeli Dyakowskiej, prezeski Instytutu Wolontariatu Pracowniczego, ekspertki wolontariatu pracowniczego & CSR w Polsce.

 

(…) „I co najważniejsze: ważne, aby pracownik miał poczucie, że program wolontariatu pracowniczego nie służy jedynie poprawie wizerunku przedsiębiorstwa. – Nie chodzi w nim o to, aby za wszelką cenę nosić na plecach logo firmy, ale aby identyfikować się z wartościami, które są dla nas ważne i je uwiarygadniać w działaniu. Nie ma lepszej wizytówki odpowiedzialnego pracodawcy – zapewnia Izabela Dyakowska, prezes Fundacji Instytut Wolontariatu Pracowniczego.”

„- Efektywny i satysfakcjonujący wolontariat pracowniczy to nie taki, o którym się dużo i głośno mówi, bo pracownicy firmy uczestniczyli w jednorazowym, medialnym przedsięwzięciu, ale to żywy organizm, pozytywna subkultura w firmie współtworzona długoterminowo, na bieżąco przez jej uczestników i otoczenie społeczne – dodaje.”

Źródło:  Głos Biznesu, #4  (24) 2013

[divider]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *