Wolontariat pracowniczy – to tylko PR?
Polecamy artykuł „Wolontariat pracowniczy – to tylko PR?”, który ukazał się we wrześniowym wydaniu „Głosu Biznesu” i zawiera wypowiedzi Izabeli Dyakowskiej, prezeski Instytutu Wolontariatu Pracowniczego, ekspertki wolontariatu pracowniczego & CSR w Polsce.
(…) „I co najważniejsze: ważne, aby pracownik miał poczucie, że program wolontariatu pracowniczego nie służy jedynie poprawie wizerunku przedsiębiorstwa. – Nie chodzi w nim o to, aby za wszelką cenę nosić na plecach logo firmy, ale aby identyfikować się z wartościami, które są dla nas ważne i je uwiarygadniać w działaniu. Nie ma lepszej wizytówki odpowiedzialnego pracodawcy – zapewnia Izabela Dyakowska, prezes Fundacji Instytut Wolontariatu Pracowniczego.”
„- Efektywny i satysfakcjonujący wolontariat pracowniczy to nie taki, o którym się dużo i głośno mówi, bo pracownicy firmy uczestniczyli w jednorazowym, medialnym przedsięwzięciu, ale to żywy organizm, pozytywna subkultura w firmie współtworzona długoterminowo, na bieżąco przez jej uczestników i otoczenie społeczne – dodaje.”
Źródło: Głos Biznesu, #4 (24) 2013
[divider]