Komunikacja

Komunikacja jest najważniejsza. Zwłaszcza ta dwukierunkowa, która daje możliwości współtworzenia, nie tylko informowania. Ta, która jest wiarygodna, rzetelna, inspirująca, w dobrym towarzystwie i w określonym wspólnie celu.
Oto kilka ważnych obszarów komunikacji, w których możemy się spotkać:
- Zaangażowanie naszych ekspertów w komunikację wewnętrzną o wolontariacie pracowniczy w przedsiębiorstwie.
- Oceny i informacje zwrotne podczas konkursów dla liderów projektów wolontarickich i innych przedsięwzięć pracowniczych.
- Opracowanie i organizacja wydarzeń propagujących wolontariat, społeczne zaangażowanie w firmie, w środowisku lokalnym.
To, co dal nas jest najważniejsze w komunikacji, to:
- Dostrzegając wzajemne zależności CSR i PR w poszczególnych obszarach, w tym szczególnie w kontekście wolontariatu pracowniczego świadomie i etycznie profilujemy komunikację do odpowiedniej kategorii interesariuszy.
- Komunikację angażującą interesariuszy opieramy na autentycznym z nimi dialogu – profesjonalnie, z pasją!
- Zaangażowanie tematyki wolontariatu pracowniczego w mediach tradycyjnych pracodawców, czy w mediach społecznościowych stanowi przestrzeń do współtworzenia przez ludzi i dla ludzi.
[divider]
NAPISZ DO NAS!
Błąd: Brak formularza kontaktowego.
[divider]